Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

3 σούπερ πρακτικά προϊόντα που λάτρεψα αυτό το καλοκαίρι και θα συνεχίσω να χρησιμοποιώ και το χειμώνα!!!

Μπορεί ο Σεπτέμβρης να μπήκε και το καλοκαίρι να αρχίζει σιγά σιγά να μας αποχαιρετά,όμως αυτό δε σημαίνει ότι θα σταματήσουμε να φροντίζουμε το δέρμα μας και τον εαυτό μας!Αντιθέτως μάλιστα, πρέπει να είμαστε πιο σχολαστικές με την καθαριότητα, την ενυδάτωση και φυσικά την ομορφιά μας εν όψει του φθινοπώρου!

Σας παρουσιάζω 3 πολυχρηστικά προϊόντα που κάνουν θαύματα στην επιδερμίδα και από τότε που τα ανακάλυψα έχω ενθουσιαστεί!

1)Ξεκινάμε με τον καθαρισμό.
Ο κρεμώδης αφρός καθαρισμού για πρόσωπο και μάτια της Apivita μας λύνει τα χέρια!Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για τον πρωινό καθαρισμό,αλλά κυρίως κάνει θαύματα στο ντεμακιγιάζ!Απλώνετε σε βρεγμένο πρόσωπό,κάνοντας ελαφρύ μασάζ και ακόμη και η αδιάβροχη μάσκαρα εξαφανίζεται!!!!Επιπλέον,περιέχει εκχύλισμα ελιάς που ενυδατώνει,πρόπολη που προσφέρει ελαφριά αντισηπτική δράση και λεβάντα που καταπραΰνει!Μυρίζει υπέροχα και αφήνει μία μοναδική αίσθηση φρεσκάδας!



2)Προχωράμε στην ενυδάτωση. 

Το λάδι της Nuxe δεν αποτελεί τυχαία το πιο διάσημο προϊόν της εταιρίας,καθώς προσφέρει πολλαπλά οφέλη.Περιέχει 6 φυτικά έλαια(Φουντουκιού, Μακαντέμια, Βόραγου, Αμυγδάλου, Καμέλιας, St. John’s Wort Oil) και βιταμίνη Ε!Αποτέλεσμα:θρέφει, επανορθώνει και προστατεύει το πρόσωπο, το σώμα και τα μαλλιά.

-Στο πρόσωπο μην κάνετε υπερβολές στη ποσότητα,αρκούν 2-3 σταγόνες να ενυδατώσουν και προτείνω να το χρησιμοποιήσετε καλύτερα το βράδυ ως κρέμα νυχτός. 

-Στα μαλλιά μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μάσκα,(ψεκάζετε πριν λουστείτε,το αφήνετε περίπου μισή ώρα και λούζεστε κανονικά).ο συνιστώ σε ξηρά ή ταλαιπωρημένα μαλλιά.Όσες έχετε λιπαρά καλό είναι να το εφαρμόσετε μόνο στις άκρες και όχι στις ρίζες.Χαρίζει λάμψη και ζωντάνια.

- Στο σώμα,τέλος,είναι που εγώ προσωπικά το χρησιμοποιώ περισσότερο!Μετά το ντους απλώνω στη βρεγμένη επιδερμίδα μου κάνοντας μασάζ και έτσι κλειδώνω την υγρασία.Έπειτα σκουπίζομαι απαλά και νιώθω την επιδερμίδα μου να αποκτά μεταξένια υφή!Μου έχει λύσει τα χέρια,ειδικά το καλοκαίρι αντί να πασαλείβομαι μια ώρα με κρέμες,ετοιμάζομαι σε χρόνο μηδέν!Επιπλέον να μην ξεχάσω να αναφέρω ότι διεγείρει τη μικροκυκλοφορία,αποτοξινώνει και αποσυμφορεί τους «φραγμένους» ιστούς,απαλύνοντας την όψη «φλούδας πορτοκαλιού» του δέρματος!!!Τέλειο;;;


3)Αντηλιακή προστασία και make-up για όλο το χρόνο.
Ένα ακόμη προϊόν που τυχαία έπεσε στα χέρια μου,(ευτυχώς!) μου έλυσε και πάλι τα χέρια με το καθημερινό μου μακιγιάζ!
Πρόκειται για την στεγνή πούδρα-κόμπακτ της Shiseido που περιέχει και αντηλιακό δείκτη προστασίας 30 και μπορεί να φορεθεί από το πρωί ως το βράδυ.Εγώ προσωπικά τη χρησιμοποιούσα και ως βάση για το βραδινό μου μακιγιάζ,διότι είναι αρκετά καλυπτική,απλώνεται εύκολα και δίνει ματ αποτέλεσμα.Έτσι δε χρειάστηκε να κουβαλάω στις διακοπές ένα σωρό μπουκαλάκια για να κάνω το make-up!
Επειδή είναι αδιάβροχη μπορεί να χρησιμοποιηθεί και το πρωί στην παραλία,πάνω από την αντιλιακή κρέμα προσώπου,για να καλύψει τυχόν ατέλειες,για όσες δε μπορούν να αποχωριστούν το μακιγιάζ στο beach bar!


Και τα 3 αυτά προϊόντα,σας τα συνιστώ ανεπιφύλακτα!!Κατέληξα σ' αυτά ύστερα από δοκιμές γιατί έχουν πολλές χρήσεις,γεγονός που με βοήθησε να κερδίσω χρόνο και χρήμα στην καθημερινή μου περιποίηση!Είμαι σίγουρη ότι θα σας ενθουσιάσουν!

Υ.Γ. Οι τιμές τους είναι:
1) Κρεμώδης αφρός καθαρισμού Αpivita περίπου 13 ευρώ
2) Λάδι Nuxe περίπου 27 ευρώ τα 100ml
3) Πούδρα-κόμπακτ της Shiseido με αντιλιακή προστασία,την πήρα με την έκπτωση περίπου 27 ευρώ. Κανονική τιμή περίπου 35 ευρώ

Δεν υπάρχουν σχόλια: