Κυριακή 11 Αυγούστου 2013

Σαγιονάρες με μπαλόνια που σας ανεβάζουν την διάθεση!!!

Καλησπέρα και συγνώμη για την πολύμηνη αποχή μου!!Τι να κάνουμε δουλειές,υποχρεώσεις και ελάχιστος ελεύθερος χρόνος!Όλο αυτό το διάστημα της αποχής μου,δε σημαίνει ότι σταμάτησα να δημιουργώ απλώς δε προλάβαινα να το μοιραστώ μαζί σας!
Σήμερα λοιπόν, έφτιαξα κάτι εύκολο και πολύ χαριτωμένο που όλες μπορείτε να δοκιμάσετε!
Την ιδέα μου την είχε δώσει από πέρσι η φίλη μου η Γιάννα που έχει πάντα ανατρεπτικό στυλ και πειραματίζεται με τα ρούχα και τα αξεσουάρ της!!!Ανανέωσε τις παλιές τις σαγιονάρες και τις έκανε σας καινούργιες με 1 μόνο υλικό:Τα νερομπαλόνια!!!!

Δείτε πως:










Δένω σφιχτούς κόμπους τα μπαλόνια κοντά κοντά το ένα με το άλλο ώστε να καλύψω όλοι την επιφάνεια της σαγιονάρες. Προσέχω να βγαίνει ο αέρας όταν τα σφίγγω ώστε να μην σχιστούν.......

















 Και ούτω καθεξής.....!!!







Το τελικό αποτέλεσμα!!!!
 

 
,



Τέλειες και πολύχρωμες σαν την διάθεση μου!!!!
(Είμαι σίγουρη ότι όλοι θα τις προσέξουν στην παραλία!)

Tip:Μπορείτε να φτιάξετε επίσης και μονόχρωμες χρησιμοποιώντας μπαλόνια στο χρώμα της αρεσκείας σας!!Καλή επιτυχία και καλές βουτιές!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: